Diensten

Wat kunt u verwachten van een digitaal Marketingbureau?

Wat kunt u verwachten van een digitaal Marketingbureau?

 Bijvoorbeeld, welk percentage u uw klantenbestand of marketingaandeel wilt uitbreiden, wat is de winstgroei in een bepaalde periode, in welke regio u leads of eventuele resultaten wilt vinden. Alle andere resultaten die Marketeers kunnen rapporteren, zijn meetbaar en dus controleerbaar. Door uw doelen en KPI’s te verduidelijken en een stroomopwaarts klanttraject te ontwikkelen, kunt u het meeste uit uw digitale Marketing halen. Op deze manier kunt u gedurende de hele campagne gepersonaliseerde advertenties aan uw bezoekers laten zien en doelbewust conversies stimuleren, zoals een aankoop of een afspraak.

Onze (kern)waarden en normen

 Als internet Marketingbureau dat prestatie hoog in het vaandel heeft staan, zorgen wij ervoor dat uw Marketingwensen omgezet worden in een effectieve online Marketingstrategie. Ons team bestaat uit zeer dynamische online Marketeers die goed thuis zijn in alle denkbare vormen van online Marketing en zorgen voor resultaatgerichte implementaties. Ambitie, resultaatgerichtheid, overtuiging, gedrevenheid en kennis zijn onze kernwaarden. Besteed uw budget efficiënter, behaal betere resultaten en werk beter en dieper samen. Dit zie je terug in elk aspect bij het bepalen van de meest effectieve online Marketingstrategie voor jouw organisatie.

Zoeken

 Een goede strategie begint in veel gevallen met zoekmachineoptimalisatie (SEO), misschien wel de beste in organische zoekresultaten. De zoekwoorden die door uw potentiële klanten worden gebruikt, zijn onderzocht en relevant voor de inhoud van uw website. Ook alle technische aspecten van SEO, snelheid, Core Web Vitals en contentMarketing voor meer autoriteit komen aan bod in een goede strategie. Dit alles combineren we met uitgebreid concurrentieonderzoek. Als je dit op de juiste manier benadert, zullen zoekmachines als Google jouw website of webwinkel herkennen als een goede en betrouwbare speler in de Marketing en ook de website of zijn positie belonen.

Zoekmachine adverteren

 Met zoekmachine adverteren (SEA) betaal je voor advertenties op zoekmachines als Google en Bing. Het zorgt voor een goede vindbaarheid in zoekmachines en, afhankelijk van je budget en doelen, in alle fasen van de customer journey. Zo bereikt u precies de juiste doelgroep op het juiste moment.

 De tweede mogelijkheid voor zoekmachine adverteren is via Google Shopping, Bing Shopping of Instagram Shopping. Bij deze vorm van adverteren bevatten Shopping-advertenties een product dat gebruikers rechtstreeks naar dat item leidt. Net als bij klassieke tekstadvertenties van Google en Bing betalen adverteerders alleen wanneer een gebruiker op een Shopping-advertentie klikt. Een voordeel voor webwinkels via Shopping on Google en Bing campagnes is dat geïnteresseerde klanten direct een idee krijgen van hoe een product eruit ziet en wat de prijs is. Met Instagram Shop creëer je een boeiende online winkel waar geïnteresseerde mensen je producten kunnen ontdekken, vergelijken en kopen. Het platform biedt hiervoor verschillende mogelijkheden. Instagram Shopping is een uiterst handig hulpmiddel om uw winst te vergroten en uw klantenbestand uit te breiden.

Strategie

 Resultaten behalen begint met een goed doordachte online Marketingstrategie. Het begint met het stellen van duidelijke en realistische doelen. De uiteindelijke strategie die we samen gaan gebruiken, hangt af van het doel dat je wilt bereiken.

 De belangrijkste meetbare resultaten van een goede online Marketingcampagne of -strategie worden ook wel key performance indicators genoemd. KPI’s helpen u te bepalen welke cijfers er echt toe doen bij campagnebeheer, rapportage en evaluatie. Het is belangrijk om te weten hoe potentiële klanten zich op uw website gedragen en welke route ze online volgen.